پیر، 17 مارچ، 2014

ﻣﺪﺣﺖِ ﻋﻤﺮان(ع) ﮐﺮﻧﯽ ﮨﮯ رﻗﻢ اﻋﺠﺎز دے, اے ﺧﺪا ﻣﯿﺮے ﺗﺨﯿّﻞ ﮐﻮﭘﺮِ ﭘﺮواز دے


(ﺷﻔﻘﻨﺎ اردو (ﺑﯿﻦ اﻻﻗﻮاﻣﯽ ﺷﯿﻌہ ﺧﺒﺮ رساں ادارہ  

ﺣﻀﺮت اﺑﻮ ﻃﺎﻟﺐ ﺑﻦ ﻋﺒﺪ اﻟﻤﻄﻠﺐ ﺣﻀﺮت ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﭼﭽﺎ اور ﺣﻀﺮت ﻋﻠﯽ ﻋﻠﯿہ اﻟﺴﻼم ﮐﮯ واﻟﺪ تھے۔ ان ﮐﺎ ﻧﺎم ﻋﻤﺮان اور ﮐﻨﯿﺖ اﺑﻮﻃﺎﻟﺐ تھی۔ رﺳﻮل اﷲ ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ اﭘﻨﯽ واﻟﺪﮦ ﺣﻀﺮت آﻣﻨہ ﺑﻨﺖ وھﺐ ﻋﻠﯿﮩﺎ اﻟﺴﻼم اور دادا ﺣﻀﺮت ﻋﺒﺪاﻟﻤﻄﻠﺐ ﮐﯽ وﻓﺎت ﮐﮯ ﺑﻌﺪ آﭨﮫ ﺳﺎل ﮐﯽ ﻋﻤﺮ ﺳﮯ آپ ﮐﮯ زﯾﺮ ﮐﻔﺎﻟﺖ رﮨﮯ۔ آپ ﻧﮯ اﯾﮏ ﺑﺎر ﺷﺎم اور ﺑﺼﺮﮦ ﮐﺎ ﺗﺠﺎرﺗﯽ ﺳﻔﺮ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ آﻧﺤﻀﺮت ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﻮ بھی ﮨﻤﺮاﮦ ﻟﮯ ﮔﺌﮯ۔ اس وﻗﺖ ﺣﻀﻮر ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻋﻤﺮ ﺑﺎرﮦ ﺑﺮس ﮐﮯ ﻟﮓ ﺑﮫﮓ تھی۔ ﺑﺤﯿﺮا راﮨﺐ ﮐﺎ ﻣﺸﮩﻮر واقعہ، ﺟﺲ ﻣﯿﮟ راﮨﺐ ﻧﮯ ﺣﻀﻮر ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﻮ ﻧﺒﻮت ﮐﯽ ﻧﺸﺎﻧﯿﺎں دﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﭘﮩﭽﺎن ﻟﯿﺎ تھا، اﺳﯽ ﺳﻔﺮ ﮐﮯ دوران ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺶ آﯾﺎ  تھا۔ آپ ﮐﮯ واﻟﺪ ﮐﺎ ﻧﺎم ﻋﺒﺪاﻟﻤﻄﻠﺐ اور واﻟﺪﮦ ﮐﺎ ﻧﺎم ﻓﺎﻃﻤہ ﺑﻨﺖ ﻋﻤﺮو تھا۔ آپ ﺣﻀﻮر ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﮯ واﻟﺪ ﻋﺒﺪاﷲ ﺑﻦ ﻋﺒﺪاﻟﻤﻄﻠﺐ ﮐﮯ واﺣﺪ ﺳﮕﮯ بھائی تھے ﭼﻮنکہ دﯾﮕﺮ ﮐﯽ واﻟﺪﮦ ﻣﺨﺘﻠﻒ تھیں۔ آپ ﻧﮯ ﺗﺎﺣﯿﺎت اﺷﺎﻋﺖ اﺳﻼم ﻣﯿﮟ ﺣﻀﻮر ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﺳﺎﺗﮫ دﯾﺎ اور ان ﮐﯽ ﺑﺖ ﭘﺮﺳﺘﯽ ﮐﻮﺋﯽ اﯾﮏ رواﯾﺖ بھی ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﯽ جبکہ ﺳﯿﺮت اﺑﻦ ھﺸﺎم ﻣﯿﮟ ان ﮐﮯ ﮐﻠﻤہ ﭘﮍھﻨﮯ ﮐﺎ ذﮐﺮ ﮨﮯ. ﺣﻀﺮت ﻋﺒﺪاﻟﻤﻄﻠﺐ ﮐﯽ وﻓﺎت (578ء) ﮐﮯ ﺑﻌﺪ اﻧﮩﻮں ﻧﮯ ﺣﻀﻮر ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﭘﺮورش ﮐﯽ۔ آپ ﻧﮯ ﺣﻀﻮر اﮐﺮم ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﮍی ﺳﺨﺘﯿﺎں جھیلیں۔ ﺣﻀﺮت ﺧﺪﯾﺠہ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ رﺳﻮل اﷲ ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﻧﮑﺎح اﻧﮩﻮں ﻧﮯ ﮨﯽ ﭘﮍھﺎﯾﺎ ﺟﺲ ﮐﺎ آﻏﺎز ﮐﻠﻤہ ﺑﺴﻢ اﷲ ﺳﮯ ﮨﻮا ۔ ﺳﯿﺮت اﺑﻦ ﮨﺸﺎم ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ وﻓﺎت ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ آپ ﻧﮯ ﮐﻠﻤہ اﺳﻼم زﺑﺎن ﭘﺮ ﺟﺎری ﮐﯿﺎ تھا۔ ﺣﻀﺮت اﺑﻮ ﻃﺎﻟﺐ ﮐﺎ رﺳﻮل اﷲ ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﻧﮑﺎح ﭘﮍھﺎﻧﺎ ﻗﺒﻮﻟﯿﺖ اﺳﻼم ﮐﯽ ﺑﮍی دﻟﯿﻞ ھﮯ۔ اﯾﻤﺎن ﺣﻀﺮت اﺑﻮ ﻃﺎﻟﺐ ﻋﻠﯿہ اﻟﺴﻼم ﭘﺮ ﻋﻼمہ ﺻﺎﺋﻢ ﭼﺸﺘﯽ اور ڈاﮐﭩﺮ ﻃﺎﮨﺮ اﻟﻘﺎدری ﻧﮯ ﺑﮍے سکہ ﺑﻨﺪ ﺣﻮاﻟﻮں ﮐﮯ ﺳﺎتھ ﮐﺘﺎﺑﯿﮟ ﺗﺼﻨﯿﻒ ﮐﯽ ﮨﯿﮟ اور ان اﻋﺘﺮاﺿﺎت ﮐﺎ ﺟﻮاب دﯾﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ اﯾﻤﺎن اﺑﻮﻃﺎﻟﺐ ﭘﺮ ﮐﯿﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ دوﻧﻮں ﻋﻠﻤﺎء ﻣﺴﻠﮏ اﮨﻞ ﺳﻨﺖ ﺳﮯ ﺗﻌﻠﻖ رﮐﮫﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ان ﮐﺘﺐ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺣﻀﺮت ﻋﺒﺪاﻟﻤﻄﻠﺐ ﻋﻠﯿہ اﻟﺴﻼم ﮐﮯدس ﺑﯿﭩﮯ تھے ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮت ﻋﺒﺪاﷲ ﻋﻠﯿہ اﻟﺴﻼم آﺧﺮی ﻧﻤﺒﺮ ﭘﺮ تھے اور ﺳﺐ بھا ئیوں ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺖ زﯾﺎدﮦ ﺧﻮﺑﺼﻮرت اور ﺧﻮب ﺳﯿﺮت تھے۔ ان کا اﻧﺘﻘﺎل ﺣﻀﻮرﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻇﮩﻮر ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﮨﯽ ﮨﻮ ﭼﮑﺎ تھا۔ ﺟﺐ ﮨﺎﺷﻤﯽ ﺧﺎﻧﺪان ﻣﯿﮟ آﻗﺎ ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﮐﻔﺎﻟﺖ ﮐﺎ ﻣﻌﺎﻣﻠہ اٹھا ﺗﻮ ﺣﻀﺮت ﻋﺒﺪاﻟﻤﻄﻠﺐ ﻋﻠﯿہ اﻟﺴﻼم ﻧﮯ اﭘﻨﮯ ﺗﻤﺎم ﺑﯿﭩﻮں ﮐﻮ اﭘﻨﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ بٹھا یااور ان ﺳﺐ ﮐﮯ دﻟﻮں ﭘﺮ روﺣﺎﻧﯽ ﻧﻈﺮ دوڑاﺋﯽ اور ﺣﻀﺮت اﺑﻮ ﻃﺎﻟﺐ ﻋﻠﯿہ اﻟﺴﻼم ﮐﻮ اﭘﻨﮯ ﭘﺎس ﺑﻼ ﮐﺮﻓﺮﻣﺎﯾﺎ: اے ﻣﯿﺮے ﺑﯿﭩﮯ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺗﯿﺮے دل ﻣﯿﮟ اﭘﻨﮯ ﭘﻮﺗﮯ ﺣﻀﺮت ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻮ دﯾﮑھا ﮨﮯ اس ﻟﯿﮯ اس ﮐﯽ ﮐﻔﺎﻟﺖ ﺗﻤﮩﺎرے ذﻣﮯ ﮨﮯ اس دن ﺳﮯ ﺣﻀﺮت اﺑﻮﻃﺎﻟﺐ ﻋﻠﯿہ اﻟﺴﻼم ﻧﮯﺣﻀﺮت ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﻮ اﭘﻨﯽ ﮐﻔﺎﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﻟﮯ ﻟﯿﺎ اور آﻗﺎ ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﭘﺮورش ﺷﺮوع ﮐﺮدی ۔ آپ ﻋﻠﯿہ اﻟﺴﻼم ﮐﺴﯽ بھی وﻗﺖ اﭘﻨﮯ بھتیجے ﮐﻮ اﭘﻨﮯ ﺳﮯ اﻟﮓ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮫﮯ۔ آپ ﻋﻠﯿہ اﻟﺴﻼم ﮐﯽ زوﺟہ ﺣﻀﺮت ﻓﺎﻃﻤہ ﺑﻨﺖ اﺳﺪ ﺳﻼم اﷲ ﻋﻠﯿﮩﺎ بھی آﻗﺎ درود ﺳﮯ والہانہ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﺗﯽ تھیں ﺟﺲ ﮐﺎ ﺛﺒﻮت یہ ﮨﮯ ﮐہ ﺟﺐ ان کا اﻧﻘﺎل ﮨﻮا ﺗﻮآﻗﺎ ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ان ﮐﻮ دﻓﻦ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ان ﮐﯽ ﻗﺒﺮ ﻣﺒﺎرک ﻣﯿﮟ ﻟﯿﭩﮯ اور اﭘﻨﯽ ﻧﻮراﻧﯽ ﭼﺎدر ان ﮐﮯ ﮐﻔﻦ ﮐﯿﺴﺎﺗﮫ ﻟﮕﺎ ﮐﺮ اﻧﮑﻮ دﻓﻦ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ۔ ﺟﺐ آﻗﺎ ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﺎ اس دﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﻇﮩﻮر ﮨﻮا ﺗﻮ آﻗﺎ درود ﮐﺎ ﻧﺎم ﻣﺤﻤﺪ (ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ) ﺣﻀﺮت ﻋﺒﺪاﻟﻤﻄﻠﺐ اور ﺣﻀﺮت اﺑﻮ ﻃﺎﻟﺐ ﻋﻠﯿہ اﻟﺴﻼم ﻧﮯ ﺗﺠﻮﯾﺰ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ جبکہ آﻗﺎ ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﻓﺮﻣﺎن ﮨﮯ ﮐہ ﻣﯿﺮا ﻧﺎم ﻣﺤﻤﺪ (ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ) ﻋﺮش ﻣﻌﻠٰﯽ ﭘﺮ ﻧﻮر ﮐﮯ ﺳﺘﺮ ﮨﺰار ﺣﺠﺎﺑﺎت ﻣﯿﮟ چھپا ﮐﺮ رکھا ﮨﻮا تھا۔ 
اﯾﻤﺎن اﺑﻮﻃﺎﻟﺐ ﭘﺮ اﺛﺒﺎﺗﯽ دﻟﯿﻠﯿﮟ
اﺳﻼم ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ آپ دﯾﻦ اﺑﺮاﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿہ اﻟﺴﻼم ﭘﺮ تھے چنا چہ ان ﮐﯽ ﺑﺖ ﭘﺮﺳﺘﯽ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ اﯾﮏ رواﯾﺖ بھی ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﯽ۔آپ ﻧﮯ ﺣﻀﻮر ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﻧﮑﺎح ﭘﮍھﺎﯾﺎ تھا ﺟﺲ ﮐﺎ آﻏﺎز ﮐﻠﻤہ ﺑﺴﻢ اﷲ ﺳﮯ ﮨﻮا تھا۔ اﷲ ﮐﺎ ﻧﺎم وﮦ ﻟﻮگ اﺳﺘﻌﻤﺎل ﮐﺮﺗﮯ تھے ﺟﻮ دﯾﻦ  اﺑﺮاﮨﯿﻤﯽ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﺗﮯ تھے۔ ان ﮐﯽ زوﺟہ ﺣﻀﺮت ﻓﺎﻃﻤہ ﺑﻨﺖ اﺳﺪ رﺿﯽ اﷲ ﻋﻨﮩﺎ ﻧﮯ اﺳﻼم ﻗﺒﻮل ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ان ﮐﺎ ﻧﮑﺎح ﻓﺴﺦ ﻧہ ﮨﻮا جبکہ اﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻣﺸﺮک ﯾﺎ ﮐﺎﻓﺮ ﮐﯽ زوﺟہ اﺳﻼم ﻗﺒﻮل ﮐﺮﺗﯽ ﺗﻮ اس ﮐﯽ ﺷﺎدی ﻓﺴﺦ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﯽ۔ آپ ﻧﮯ ﺣﻀﺮت ﻋﻠﯽ ﮐﺮم اﷲ وﺟﮩہ ﮐﻮ ﻣﺴﻠﻤﺎن ﮨﻮﻧﮯ ﭘﺮ ﮐﭽﮫ نہ ﮐﮩﺎ ﺣﺎﻻﻧﮑہ وﮦ ﺳﻦ و ﺳﺎل ﻣﯿﮟچھوٹے تھے۔ آپ ﮐﮯ اﺷﻌﺎر ﺟﻮ ﺳﯿﺮت اﺑﻦ اﺳﺤﺎق، ﺳﯿﺮت اﺑﻦ ﮨﺸﺎم، ﺗﺎرﯾﺦ ﻃﺒﺮی وﻏﯿﺮﮦ ﮐﮯ ﻋﻼوﮦ ﻋﺮﺑﯽ ادب ﻣﯿﮟ ﻣﻠﺘﮯ ﮨﯿﮟ، آپ ﮐﮯ اﯾﻤﺎن ﭘﺮ ﺳﻨﺪ ﮨﯿﮟ۔ ﻋﻤﻮﻣﺎ ﺣﻀﻮر اﮐﺮم ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ اﺳﻼم ﮐﮯ ﻋﻤﻮﻣﯽ اﻋﻼن ﮐﮯ ﺑﻌﺪ بھی ﺣﻀﺮت اﺑﻮ ﻃﺎﻟﺐ ﮐﮯدﺳﺘﺮﺧﻮان ﭘﺮ کھا نا کھاتے جبکہ ﮐﺴﯽ ﻣﺸﺮک و ﮐﺎﻓﺮ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ نہ کھا تے۔ ﺟﺲ ﺳﺎل ﺣﻀﺮت اﺑﻮﻃﺎﻟﺐ اور ﺣﻀﺮت ﺧﺪﯾﺠہ رﺿﯽ اﷲ ﻋﻨﮩﺎ ﮐﺎ اﻧﺘﻘﺎل ﮨﻮا، ﺣﻀﻮر ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﻮ ﺷﺪﯾﺪ دکھہ ﮨﻮا اور اﻧﮩﻮں ﻧﮯ اس ﺳﺎل ﮐﺎ ﻧﺎم ﻋﺎم اﻟﺤﺰن رکھا ﯾﻌﻨﯽ ﻏﻢ ﮐﺎ ﺳﺎل ﺣﻀﺮت اﺑﻮﻃﺎﻟﺐ ﻧﮯ ہمیشہ ﺣﻀﻮر ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﯽ ﯾﮩﺎں ﺗﮏ کہ ﺑﺴﺘﺮ ﺑﺪل ﺑﺪل ﮐﺮ اﭘﻨﮯ ﺑﯿﭩﻮں ﺧﺼﻮﺻﺎ ﺣﻀﺮت ﻋﻠﯽ ﮐﺮم اﷲ وﺟﮩہ ﮐﻮ ﺳﻼﺗﮯ ﺗﺎکہ ﻗﺮﯾﺶ ﺣﻀﻮر ﺻﻠﯽً اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﻮ ﻧﻘﺼﺎن ﻧہ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺳﮑﯿﮟ۔ ﯾہ بھتیجے ﮐﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﮯ ﻋﻼوﮦ اﺳﻼم ﺳﮯ بھی ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺎ ﺛﺒﻮت ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑہ بھتیجے ﮐﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﺑﯿﭩﻮں ﺳﮯ ﻓﻮﻗﯿﺖ ﻧﮩﯿﮟ رکھتی ﺳﯿﺮت اﺑﻦ ﮨﺸﺎم و ﺳﯿﺮت اﺑﻦ اﺳﺤﺎق ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ وﻓﺎت ﮐﮯ وﻗﺖ اﯾﮏ ﺻﺤﺎﺑﯽ ﻧﮯ ﮐﺎن ﻟﮕﺎ ﮐﺮ ﺳﻨﺎ ﺗﻮﺣﻀﻮر ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﮐﻮ ﮐﮩﺎ ﮐہ ﺧﺪا ﮐﯽ ﻗﺴﻢ یہ وﮨﯽ ﮐﻠﻤﺎت کھہ رﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ اس ﺳﮯ ﻗﺒﻞ آپ ان ﮐﻮ ﮐﮩﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ کھہ رﮨﮯ تھے۔ ﺣﻀﻮر ﺻﻠﯽ اﷲ ﻋﻠﯿہ و آﻟہ وﺳﻠﻢ ﻧﮯ اﻧﮩﯿﮟ ﮐﻠﻤہ ﭘﮍھﻨﮯ ﮐﻮ ﮐﮩﺎتھا۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں